تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813747
شناسه : 3813747
تاریخ :
اعطای وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد اسلامشهر اقتصاد ایران: اسلامشهر- رئیس کمیته امداد اسلامشهر از اعطای وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسن محمدی مهینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سیاست کلی کمیته امداد در برنامه‌های حمایتی از مددخواهان، توانمندسازی خانواده‌ها و استقلال اقتصادی و بی نیازی از نهادهای حمایتی است.

رئیس کمیته امداد اسلامشهر گفت: در راستای برنامه‌های حمایتی و توانمندسازی، چنانچه مددخواهان کمیته امداد در ٣ حوزه دامپروری، پرورش ماهی و برق خورشیدی متقاضی حمایت باشند واحد اشتغال پاسخگوی سوالات این عزیزان خواهد بود و تسهیلات اشتغالزایی مناسبی نیز تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در موضوع ساخت مسکن محرومین نیز چنانچه در روستاها، متولیان روستایی با حمایت خیرین زمین در اختیار قرار دهند می‌توانیم برای نیازمندان مسکن که تحت پوشش قرار دارند اقدام به ساخت مسکن روستایی کنیم.

مهینی به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با هدف ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام، خیرین و حامیان گرامی می‌توانند با ثبت نام در این طرح خیرخواهانه و واریز ماهیانه مبلغ ٣٠ هزارتومان به حساب ایتام در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی افزود: در موضوع خیریه‌ها، تعداد ٣۴ مرکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد اسلامشهر فعالیت دارند که خدمات حمایتی از نیازمندان را عهده دار هستند.

رئیس کمیته امداد اسلامشهر تکریم ارباب رجوع را دستور کار همیشگی این نهاد مردمی دانست و گفت: پاسخگویی به مراجعین خصوصاً مددخواهان، خیرین و حامیان بزرگوار را یک اصل برای خود می‌دانیم و بر این باوریم که خدمات کمیته امداد علاوه بر بعد مادی و حمایتی بعد معنوی، ارزشی و انسانی دارد که برای همیشه ماندگار خواهد ماند.