تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813564
شناسه : 3813564
تاریخ :
آثار پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج البرز به مرحله داوری رسید اقتصاد ایران: کرج- دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان البرز (سودای عشق) گفت: آثار ارسالی به این جشنواره در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر ماه داوری می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی فتحی در گفت وگو با خبرنگار مهر از معرفی هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان البرز خبر داد و مطرح کرد: حامد هادوی، آرش ساربان، رامین ملایی و علی امیرکمالی داوری آثار پذیرفته شده در بخش نهایی جشنواره را بر عهده دارند.

وی افزود: آثار ارسالی در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر ماه در سالن‌های سیروس صابر و حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شوند. با آرای داوران، دو اثر در بخش صحنه‌ای و دو اثر در بخش خیابانی به دبیرخانه سراسری تئاتر بسیج معرفی می‌شوند.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان البرز (سودای عشق) ضمن قدردانی از اهتمام هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره بیان کرد: با توجه به همه مشکلات، سختی‌ها، کمبود و کاستی‌ها استقبال خوبی از این رویداد هنری صورت گرفت.

فتحی ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم در سال‌های آتی با چشم اندازی بلند مدت و برنامه ریزی منسجم و دقیق این رویداد را باشکوه‌تر برگزار کنیم و گام مثبتی در این زمینه برداریم، اظهار کرد: بی شک بدون همکاری، همراهی و همدلی مسئولان استان این اتفاق رقم نمی‌خورد.

وی گفت: در بخش صحنه‌ای ۶ اثر و در بخش خیابانی چهار اثر در این جشنواره شرکت کردند که آثار بخش صحنه‌ای عبارتند از «دختران فراموش نشدنی» به کارگردانی ساجده باقری، «تلخ مثل لیمو شیرین» به کارگردانی تینا برومند، «خاکریز اول» به کارگردانی رضا رباط، «جنگال» به کارگردانی الهام احمدی، «زهرای کربلا» به کارگردانی حسن تیموری و «نقل سرخ» به کارگردانی علیرضا داننده فرد.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان البرز (سودای عشق) افزود: «روایت یک دست» به کارگردانی محسن صابری، «آباخون» به کارگردانی مطهره سادات قدسی زاده، «پوتین» به کارگردانی فاطمه فرخانی و «کدام حقوق، کدام بشر» به کارگردانی هومن حسینی نیز آثار بخش خیابانی هستند.