تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813551
شناسه : 3813551
تاریخ :
دهیاران در اطلاع رسانی طرح سرشماری کشاورزی همکاری کنند اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شفت گفت: دهیاران در اطلاع رسانی طرح سرشماری کشاورزی نهایت همکاری را داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر دوشنبه در نشست با دهیاران که در فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه لازمه هر برنامه ریزی، داشتن اطلاعات آماری است اظهار کرد: اساس و مبنای برنامه ریزی کشور، آمار و اطلاعات دقیق است و آمار به شناخت نیازها و تلاش برای رفع موانع کمک می‌کند.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به آغاز سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان‌ماه سال جاری گفت: کشاورزی استان و شهرستان از ظرفیت خوبی برای رشد و توسعه برخوردار است و در این راستا همه باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌ها، حداکثر بهره ممکن را برای توسعه پایدار شهرستان شفت ببریم.

فرماندار و مدیر اجرایی سرشماری کشاورزی شهرستان شفت افزود: دهیاران با اطلاع رسانی کامل به روستاییان سعی کنند تا اهالی هر روستا در زمان آمارگیری در منازل باشند تا در روند آمارگیری با سرعت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه سرشماری به عنوان یک طرح بزرگ ملی است، بیان کرد: دهیاران باید نهایت همکاری را با مأموران سرشماری داشته باشند و به مردم اطمینان بدهند که نتیجه آمارگیری کاملاً محرمانه می‌باشد.

نقدی ادامه داد: دهیاران باید ضمن همکاری با مأموران سرشماری ترغیب و بر دادن اطلاعات درست توصیه کنند و با جلب اعتماد عمومی مردم در روستاها زمینه یک سرشماری خوب و مطمئن را فراهم سازند.

فرماندار شفت از دهیاران خواست در راستای اطلاع رسانی بزرگ و ملی سرشماری کشاورزی تلاش کنند و اهالی روستاها را در راستای همکاری با مأموران سرشماری تشویق و ترغیب کنند.

نقدی با بیان اینکه نتایج سرشماری در اداره امور کشور بسیار تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: جلب اعتماد عمومی مردم و همکاری آنها با مأموران سرشماری کشاورزی می‌تواند در نتایج آمارگیری و دقت و صحت آن بسیار مؤثر باشد.