تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813515
شناسه : 3813515
تاریخ :
۵ سارق ۶۵ تلفن همراه را در اصفهان سرقت کردند اقتصاد ایران: اصفهان_رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: ۵ سارق در شهر اصفهان اقدام به سرقت 65 دستگاه تلفن همراه کردند که در عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان و اعلام شکایت مال باختگان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات خود را در خصوص پرونده آغاز و دریافتند که سارقان به وسیله موتورسیکلت اقدام به قاپ زنی تلفن همراه شهروندان می‌کنند و به سرعت نیز از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان با تحقیق از مالباختگان و به کارگیری یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند ۵ نفر از سارقان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی گفت: سارقان تاکنون به ۶۵ فقره سرقت تلفن همراه در شهر اصفهان اقرار و ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه از آنها کشف شد که تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد.