تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3813502
شناسه : 3813502
تاریخ :
افزایش تولید محصولات FMC در خطوط تولید فردا موتورز اقتصاد ایران: عصر خودرو- به دنبال مرتفع شدن بعضی از مشکلات صنعت خودرو و سرعت گرفتن تولید خودروهای FMC در سایت‌های فردا موتورز، به‌زودی شاهد سرعت گرفتن روند تحویل و افزایش حضور محصولات این شرکت در خیابان‌ها خواهیم بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در سالی که گذشت و نیمه نخست سال جاری و به دنبال مشکلات فراوانی که در حوزه تأمین و عرضه خودرو به متقاضیان، گریبان صنعت خودرو و شرکت‌های خودروساز را گرفت و بعضا باعث مشکلاتی در تامین و عرضه خودرو به متقاضیان خودرو شد. این اتفاق نارضایتی‌هایی در میان تولیدکنندگان و خریداران خودرو ایجاد کرد و باعث تاخیر در تحویل برخی محصولات شد. با این وجود در ماه‌های اخیر و پس از مرتفع شدن برخی از این مسائل، روند تولید در شرکت‌های خودروساز افزایش یافته و به زودی مشکلات تحویل مرتفع خواهد شد.

 

فردا موتورز نیز به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان باسابقه خودرو در کشور از این مشکلات در امان نبوده است و در این مدت نتوانست از تمام ظرفیت‌های خود در حوزه تولید استفاده کند. اکنون اما فردا موتورز پس از تلاش‌های فراوان جهت برطرف کردن مشکلات زنجیره‌وار صنعت خودرو اعم از تخصیص ارز، تغییرات در تعرفه‌ها، قطعی‌های مکرر برق و ....، توانست تیراژ تولید در سایت‌های خود را افزایش دهد و به زودی شاهد افزایش سرعت تحویل محصولات این خودروساز خواهیم بود.

در همین راستا علاوه بر افزایش تعداد خودروهای آماده ارسال در پارکینگ سایت‌های فردا موتورز، شاهد افزایش اقدامات لجستیکی این شرکت در زمینه حمل خودرو به محل نمایندگی‌ها هستیم. به این ترتیب خریدارانی که جهت خرید محصولات این شرکت اقدام کرده و مدتی در صف انتظار تحویل خودروی مورد نظر خود بودند، به زودی محصول خریداری شده را تحویل خواهند گرفت.