تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813491
شناسه : 3813491
تاریخ :
زیرساخت‌های درمانی عسلویه تقویت می‌شود/ بهبود وضعیت آب شرب اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر از برنامه‌ریزی و تلاش برای بهبود وضعیت آب شرب در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: زیرساخت‌های درمانی عسلویه تقویت می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی و ائمه جمعه عسلویه اظهار کرد: اهالی شهرستان عسلویه میزبان صنایع بزرگ نفت و گاز بوده ولی با مشکلاتی روبرو هستند.

وی یکی از درخواست‌های مهم مسئولان و شورای اسلامی عسلویه را توسعه زیرساخت‌های درمانی و احداث بیمارستان نام برد و گفت: توسعه بیمارستان نبی اکرم (ص) و ساخت بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه از مصوبات مهم سفر استانی رئیس جمهور شهید و در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

استاندار بوشهر افزایش تحت‌های بیمارستان نبی اکرم عسلویه را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت تخت بستری بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه از ۳۲ به ۶۴ تخت افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: پس از تأمین اعتبار عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهرستان عسلویه در هفته دولت امسال آغاز و یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان محقق شد.

محمدی‌زاده با اشاره به پرداخت اعتبارات عوارض آلایندگی به استان بوشهر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در مرحله نخست اعتبارات عوارض آلایندگی به مبلغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریز شد و ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به‌زودی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در پرداخت عوارض آلایندگی شده است، گفت: در مرحله نخست ۷۰۵ میلیارد تومان به ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر تخصیص یافته است.

استاندار بوشهر توسعه طرح‌های آب‌شیرین‌کن در تأمین آب شرب را از دیگر طرح‌ها در شهرستان عسلویه اعلام و خاطرنشان کرد: توسعه طرح‌های آبخیزداری از موارد مهم در عسلویه است که این مهم باید در دستور کار قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر از اتحاد و هم‌افزایی مردم و مسئولان عسلویه قدردانی و اظهار کرد: اتحاد و همدلی در عسلویه به عنوان نماد جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جهان اسلام مقابل جبهه باطل و کفر قرار گرفته است گفت: اکنون جهان اسلام در برابر جبهه کفر و دشمنان اسلام قرار گرفته و با اتحاد مسلمانان رژیم صهیونیستی رو به زوال و فروپاشی است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: قتل و عام مردم بیگانه فلسطین و لبنان توسط رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی از جمله آمریکا انجام می‌شود و هر روز این رژیم جعلی به نابودی کامل نزدیک‌تر می‌شود.