تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3813423
شناسه : 3813423
تاریخ :
دستگیری باند سرقت اتوبانی با ۱۲ عضو اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت اتوبانی با ۱۲ عضو و کشف ۵۵ دستگاه از مخفیگاه آنان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ نفر از اعضای باند سرقت با استفاده از موتورسیکلت که در اتوبان‌های تهران فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: در عملیات پلیس، ۵۵ دستگاه گوشی از مخفیگاه این افراد کشف و ضبط شد و همچنین ۴ نفر مال‌خر این باند نیز شناسایی و دستگیر شده است.

سردار گودرزی ادامه داد: شیوه سرقت این باند به این شکل بود که دو موتورسیکلت در اتوبان همت حرکت می‌کردند؛ یکی از موتورسواران به عنوان اسکورت عمل می‌کرد و دیگری اقدام به سرقت می‌کرد. اعضای باند با همکاری یکدیگر، سرقت‌های خود را با دقت و برنامه‌ریزی اجرا می‌کردند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: هنگام رانندگی، شیشه‌های خودروی خود را بسیار کم پایین بگذارند و نسبت به موتورسیکلت‌های مشکوک در اطراف خود دقت لازم را داشته باشند، چرا که سارقان معمولاً از خودروهایی که شیشه‌هایشان پایین است، استفاده می‌کنند تا سرقت انجام دهند.