تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3813410
شناسه : 3813410
تاریخ :
سرقت ۱۰ میلیاردی از بهشت زهرا اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۱۰ سارق و مالخر کابل و برق از بهشت زهرا خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی گودرزی پور رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: اواسط شهریور ماه امسال یک فقره پرونده سرقت کابل برق به همراه یک نفر سارق از کلانتری ۲۰۵ بهشت زهرا به پایگاه دهم پلیس آگاهی واصل شد.

وی افزود: مأموران کلانتری حین گشت زنی در محدوده بهشت زهرا متوجه می‌شوند یک نفر مرد جوان حدوداً ۳۰ ساله در حال سرقت کابل برق است که بلافاصله با اقدامات پلیسی وی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: در تحقیقات مقدماتی از سارق جوان ضمن اعتراف به سرقت گفت که من به اتفاق ۵ نفر دیگر از همدستانم اقدام به سرقت از دکه‌های سوپرمارکت، سیم و کابل برق و ترانس از بهشت زهرا می‌کردیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان با توجه به اطلاعات به دست آمده سریعاً با هماهنگی قضائی طی یک عملیات همزمان و در یک روز ۵ سارق و همدست سرکرده باند در محدوده "باقرشهر" تهران دستگیر کردند.

وی گفت: در بازجویی‌های پلیسی هر ۴ سارق به سرقت معترف شدند و گفتند: ما در ساعات خلوت اقدام به سرقت می‌کردیم سپس اموال را به ۴ مال‌خر می‌فروختیم و پول حاصله را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

وی ابراز داشت: به دنبال اعترافات اعضای باند سرقت بلافاصله کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به دستگیری هر ۴ نفر خریدار اموال مسروقه در جنوب تهران شدند در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف شدند.

سردار ولیپور گودرزی گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای باند سرقت و اعتراف صریح به جرم خود برابر برآورد اولیه ارزش ریالی سرقت این باند بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال طی مدت ۴ ماه می‌باشد.