تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813359
شناسه : 3813359
تاریخ :
کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به جشن عاطفه‌ها اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: مردم نیکوکار استان ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی وغیرنقدی به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها از نیمه مردادماه آغاز و تا نیمه مهر ماه ادامه داشت.

وی گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت و نیز آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن در سه مرحله اجرایی شده است، اظهار کرد: خوشبختانه همراهی خیران مانند سال‌های گذشته مطلوب بود و علاوه بر برپایی پایگاه در معابر و میادین در همه مدارس استان نیز میزبان جشن عاطفه‌ها بودیم.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به کمک ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌های امسال افزود: از این مبلغ ۳ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان به صورت نقدی و ۷ میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان غیرنقدی توسط مراکز امداد، مراکز نیکوکاری پایگاه‌های سطح شهر و مدارس استان جمع‌آوری شده است.

عرب با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت‌حمایت این نهاد هستند که برخی از آن‌ها جزو فرزندان ایتام و محسنین هستند، تصریح کرد: امسال همه دانش‌آموزان تحت حمایت بسته تحصیلی دریافت کردند.

وی افزود: این جشن با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج، صداوسیما، مراکز نیکوکاری مؤسسات خیریه و تشکلات مردمی در سطح پایگاه‌های ثابت، سیار و مدارس سطح استان برگزار شد.