تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3813297
شناسه : 3813297
تاریخ :
کشف ۳ میلیارد تومان بلوریجات قاچاق در جنوب تهران اقتصاد ایران: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۳ هزار قلم بلوریجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف دو دستگاه کامیون حامل بلوریجات قاچاق در محدوده جاده قدیم قم شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه محرز شد، دو دستگاه حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از شهر رامشیر به سمت تهران در حرکت است که در جاده قدیم قم، بعد از خیابان قدمی رؤیت و مامورین پلیس خودروهای مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که راننده اقدام به جاساز و اختفاء کالاها تحت پوشش ضایعات پلاستیکی کرده و با یک فقره  بارنامه غیر اقدام به حمل مقادیری کالا کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه پس از بازدید مشخص شد که بارخارجی و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی همگی ساختگی هستند، گفت: کالاهای کشف شده شامل تعداد 53160 قلم بلوریجات بوده که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم است.

انتهای پیام/