تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بین الملل
لینک : econews.ir/5x3813250
شناسه : 3813250
تاریخ :
ایران: رژیم اسرائیل باید برای ترور شهید نیلفروشان مؤاخذه شود اقتصاد ایران: وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای به‌مناسبت شهادت سردار نیلفروشان با بیان " این ترور نابخشودنی است." تأکید کرد: ایران از همه ظرفیت‌های خود برای مؤاخذه و پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی استفاده خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به‌مناسبت شهادت سردار رشید و شجاع، سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان تأکید کرد که ایران از همه ظرفیت‌های خود برای مؤاخذه و پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی به‌خاطر ارتکاب این جنایت استفاده خواهد کرد.

متن بیانیه وزارت خارجه به‌شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
و لاتحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتاً بل احیاءٌ عند ربّهم یرزقون

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بار دیگر شهادت سردار رشید و شجاع، سرتیپ پاسدار شهید عباس نیلفروشان، در جریان بمباران مناطق مسکونی بیروت توسط رژیم صهیونیستی در تاریخ ششم مهر 1403 را به مقام معظم رهبری، ملت عزیز ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان و خانواده معزز شهید تبریک و تسلیت عرض کرده و به روح ملکوتی آن شهید بزرگوار درود می‌فرستد.

تاریخچه سراسر جنایت رژیم صهیونیستی از زمان پیدایش تاکنون نشان می‌دهد که مماشات در برابر تجاوزها و جنایت‌های این رژیم موجب جری‌تر شدن آن و ارتکاب جنایت‌های بیشتر می‌شود.

ترور این مقام ارشد نظامی ایران اقدامی غیرقانونی و جنایتی نابخشودنی است و بی‌تردید جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌های خود برای مؤاخذه و پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی به‌خاطر ارتکاب این جنایت استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/+