تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3813221
شناسه : 3813221
تاریخ :
۴۵۱ هزار تن ورق فولادی و شمش بلوم امروز در بورس کالا عرضه می‌شود اقتصاد ایران: تالارهای بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۶۸ هزار و ۸۰۰ تن انواع کالا و محصول هستند که از این میزان، ۴۵۱ هزار و ۳۲۰ تن مربوط به تالار محصولات صنعتی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بورس کالای ایران، تالارهای بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۶۸ هزار و ۸۰۰ تن انواع کالا و محصول هستند که از این میزان، ۴۵۱ هزار و ۳۲۰ تن مربوط به تالار محصولات صنعتی است. جزئیات عرضه‌های امروز در بورس کالای ایران در ادامه بررسی می‌شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی در این روز عرضه ۲۵۲ هزار و ۲۰ تن ورق فولادی و ۱۹۹ هزار و ۳۰۰ تن شمش بلوم را تجربه می‌کند و در تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی نیز ۶۹ هزار و ۸۰۲ تن مواد پلیمری و شیمیایی روی تابلو می‌رود.

گفتنی است تالار حراج باز هم شاهد عرضه ۵۵ هزار تن وکیوم باتوم و ۲۰ هزار تن تختال است و ۳۰۵ هزار و ۱۵ تن سیمان پرتلند و تیپ ۵ در تالار سیمان عرضه می‌شود.

این در حالی است که تالار صادراتی هم میزبان عرضه ۷۹ هزار و ۹۴ تن گوگرد، ۶۶ هزار تن گندله سنگ آهن و یک هزار و ۷۰۰ تن گوگرد است و یک تن زعفران هم در تالار کشاورزی روی تابلو می‌رود.

در نهایت در بازار فرعی نیز ۲۰ هزار و ۸۶۸ تن انواع محصول عرضه می‌شود.