تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3813083
شناسه : 3813083
تاریخ :
برنامه تمرین قطر در اولین روز حضور در امارات مشخص شد اقتصاد ایران: تیم ملی فوتبال قطر که برای رویارویی با ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ راهی امارات شده است، امروز یک جلسه تمرین در دبی خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال قطر برای رویارویی با ایران در هفته چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ بامداد امروز دوشنبه ۲۳ مهر وارد شهر دبی امارات شد.

طبق اعلام روزنامه الرایه، تیم ملی فوتبال قطر امروز در استادیوم راشد دبی تمرین خود را برگزار می‌کند تا آماده مصاف با ایران شود. این دیدار فردا سه شنبه ۲۴ مهر در چارچوب مرحله چهارم از گروه اول در دور سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد. عنابی‌ها (لقب تیم ملی قطر) به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی است تا بتواند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد.

در تمرین امروز لوپز، سرمربی قطر، آخرین تغییرات را روی تیم انجام می‌دهد تا از آمادگی کامل بازیکنان پیش از این دیدار اطمینان حاصل می‌کند. روز گذشته، تیم در دوحه تمریناتی را برگزار کرده بود و لوپز به تمرکز روی نکات تاکتیکی و اختصاص وظایف خاص به برخی بازیکنان پرداخته بود. او همچنین بر تقویت جنبه‌های فیزیکی تأکید کرده است تا به ترکیبی مناسب برای مسابقه برسد.

لوپز همچنین در یک جلسه طولانی با بازیکنان قبل از شروع تمرین، از عملکرد آنها در بازی گذشته مقابل قرقیزستان تقدیر کرد و بر تمرکز بیشتر در دیدار مقابل ایران تأکید نمود. او به بازیکنان گفت که پیروزی در این مسابقه بسیار حیاتی است، چرا که تیم ملی ایران یکی از رقبای قدرتمند و مستقیم در مسیر صعود به جام جهانی است.

جو تمرینات بسیار خوب و امیدوارکننده بود و لوپز پیامی ویژه به بازیکنان داد که باید با روحیه‌ای بالا تا آخرین دقیقه بازی کنند و به دستورات کادر فنی عمل کنند. او از بازیکنان خواست که تمرکز خود را حفظ کرده و با احتیاط بازی کنند تا به هدف مورد نظر دست یابند.

در تمرینات هیچ بازیکنی غایب و یا مصدوم نبود و کادر پزشکی نیز از شرایط جسمانی تمام بازیکنان مطمئن است. لوپز تصمیم گرفت که پس از بازی با قرقیزستان، به بازیکنان ۲۴ ساعت استراحت دهد تا بهبودی لازم را کسب کرده و با نشاط بیشتری به تمرینات بازگردند.