تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813047
شناسه : 3813047
تاریخ :
آب شهر صحنه با تجهیز ۲ چاه مجدداً پایدار شد اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیر امور آبفای شهرستان صحنه از تجهیز و راه‌اندازی مجدد چاه‌های شماره یک و هشت تأمین آب شهر صحنه خبر داد و گفت: آب شهر صحنه با تجهیز این ۲ چاه مجدداً پایدار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بهروز چراغی افضل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه چاه شماره یک در تأمین آب شرب شهر صحنه نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: تسریع در تجهیز این چاه که دچار سوختگی الکتروپمپ شناور شده بود، بسیار مهم و باعث ایجاد تعادل در فشار شبکه آبرسانی به مشترکین می‌شود.

وی همچنین از تجهیز چاه شماره هشت این شهر خبر داد و بیان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده، ترانسفورماتور این چاه تعویض و چاه مجدداً به مدار آبرسانی بازگشت.

چراغی در ادامه از تعمیر خط انتقال آب سایز ۲۰۰ آزبست زون مرتفع خبر داد و افزود: عملیات رفع شکستگی این خط انتقال که منجر به قطعی آب منطقه شده بود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توسط اکیپ حوادث و اتفاقات این امور با موفقیت انجام شد.

مدیر امور آبفای شهرستان صحنه در پایان از پیگیری‌های مدیرعامل و معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت جهت تأمین اقلام مورد نیاز برای تجهیز چاه‌های مذکور، تشکر و قدردانی کرد.