تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812944
شناسه : 3812944
تاریخ :
ماندگاری، انتقال و صدور انقلاب به برکت خون شهدا است اقتصاد ایران: کازرون- امام جمعه کازرون در نشست هماهنگی اجلاسیه ۱۳۰۰ شهید شهرستان کازرون گفت: ماندگاری، انتقال و صدور انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد صباحی شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی اجلاسیه ۱۳۰۰ شهید شهرستان کازرون گفت: عالی‌ترین مقام‌ها با توجه به روایات وارد شده برای شهداست و کارها باید در حد شهدا انجام شود.

وی ادامه داد: پیام اجلاسیه ۱۳۰۰ شهید شهرستان کازرون پیام کشوری بوده باید مهمترین و اولویت دار ترین برنامه گسترش پیام این شهدای والامقام باشد.

حجت الاسلام محمد صباحی افزود: مهمترین رویداد سال در شهرستان کازرون همین اجلاسیه ۱۳۰۰ شهید است که خوراک فرهنگی یک سال شهرستان باید در یادواره شهدا دیده شود.

وی به اهمیت اطلاع رسانی و انتقال خبر این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: اگر واقعه عاشورا را کسی مخابره نکرده بود، این حادثه هیچ دستاوردی نداشت و به برکت زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) است که آزادگان جهان زیر خیمه ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.

امام جمعه کازرون ادامه داد: ماندگاری، انتقال و صدور انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

حجت الاسلام محمد صباحی گفت: از تعداد شهدای شهرستان کازرون فهمیده می‌شود که اکثریت غالب مردم در دفاع مقدس نقش آفرین بوده اند.

وی ادامه داد: در اجلاسیه ۱۳۰۰ شهید باید از جایگاه ایمانی و انقلابی شهر دفاع کنیم و بهترین دفاع برگزاری یادواره‌ای در طراز ۱۳۰۰ شهید می‌باشد.

امام جمعه کازرون در پایان تصریح کرد: جهاد و مبارز جز هویت شهرستان کازرون است که این نشانه در حد شایسته در رسانه‌های کشوری و بین‌المللی باید به نمایش گذاشته شود.