تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812857
شناسه : 3812857
تاریخ :
پویش همکلاسی مهربان ۵ در استان بوشهر برگزار شد اقتصاد ایران: بوشهر-پویش همکلاسی مهربان ۵ در قالب توزیع بیش از پنج هزار بسته نوشت افزار به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان برای دانش آموزان کم برخوردار استان بوشهر برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری پویش همکلاسی مهربان ۵ گفت: بسیج دانش آموزی استان بوشهر در راستای همدلی و کمک‌های مومنانه به دانش آموزان کم برخوردار با برگزاری پویش همکلاسی ۵ اقدام به توزیع پنج هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار کرده است.

حسین معینی با تاکید بر اینکه چنین پویش‌هایی در سال‌های گذشته با موفقیت اجرا شده بود افزود: پویش همکلاسی مهربان در گذشته نیز در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند در سطح استان برگزار شده بود که امسال پنجمین مرحله از این پویش را در سطح استان برگزار می‌کنیم.

وی جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم در پویش و تمرین مسئولیت پذیری اجتماعی دانش‌آموزان را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: دانش آموزان و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی در شهرستان‌ها تحویل داده و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.