تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812846
شناسه : 3812846
تاریخ :
راه‌اندازی رشته حمل‌ونقل بستری برای اشتغال دانش آموختگان هنرستان اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور عملی کردن چرخه حمل‌ونقل در استان، رشته حمل و نقل برای اولین بار در اهواز راه‌اندازی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جولانژاد ظهر امروز یکشنبه در آئین راه‌اندازی رشته تحصیلی حمل‌ونقل در هنرستان فنی‌وحرفه‌ای خوارزمی اهواز اظهار کرد: استان خوزستان به واسطه حمل سالیانه افزون بر ۴۶ میلیون تن کالا و حمل‌ونقل و جابه‌جایی بیش از ۶ میلیون مسافر از قطب‌های حمل‌ونقل کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: خوزستان در حوزه حمل و نقل کالا صاحب رتبه دوم کشور و در حوزه حمل‌ونقل مسافر دارای رتبه ششم کشور است از این رو خوزستان با چنین ظرفیتی که به خاطر وجود صنایع متعدد ایجاد شده است، نیازمند راه‌‎اندازی رشته‌های تخصصی در حوزه حمل‌ونقل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در همین راستا با تلاش‌های همکارانم در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، به منظور عملی کردن چرخه حمل‌ونقل در استان، این رشته برای اولین بار در هنرستان خوارزمی اهواز راه‌اندازی شد تا بسترهای لازم برای اشتغال و درآمدزایی برای دانش آموختگان هنرستان‌ها هموار شود.