تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812550
شناسه : 3812550
تاریخ :
لزوم ورود ادارات مازندران برای تامین اعتبارات موزه دفاع مقدس اقتصاد ایران: ساری- سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای تامین اعتبارات موزه دفاع مقدس است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دادبود ظهر یکشنبه در جلسه هیئت مدیره موزه دفاع مقدس مازندران تأمین اعتبار برای تکمیل این مرکز را ضروری دانست و گفت: دستگاه اجرایی استان باید مشارکت مالی برای اجرای این پروژه داشته باشند.

وی همچنین خواستار بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی املاک برای پشتیبانی از موضع تاکید کرد و گفت: فضای سبز و محوطه سازی پروژه باید با همکاری شهرداری‌ها از جمله شهرداری ساری انجام شود.

سرهنگ محمد حسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با بیان اینکه مازندران در دفاع مقدس و حوادث بعد از انقلاب نقش مؤثری داشته است، گفت: موزه دفاع مقدس ماد ایستادگی و مقاومت مردم استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ سال از شورای ساخت مرکز فرهنگی می‌گذرد ادامه داد: در سفر رئیس جمهور شهید و رئیس بنیاد مستضعفان مصوباتی برای موزه داشتیم که باید پیگیری شود.

سرهنگ سلامی خواستار مشارکت دستگاه‌های مختلف برای تکمیل موضع دفاع مقدس شد و گفت: ساخت و تکمیل آن باید در اولویت همه دولت‌ها قرار گیرد و لازم است از خیرین نیز به این حوزه ورود پیدا کنند.