تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812547
شناسه : 3812547
تاریخ :
کشف بیش از ۳ کیلو طلای قاچاق در شهرستان لارستان اقتصاد ایران: لارستان- فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۳ کیلو طلای قاچاق خبر داد و گفت: این طلاهای قاچاق در بازرسی از دو سواری در شهرستان لارستان کشف و ضبط شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، با اقدامات فنی مطلع شدند که ۳ نفر مقداری طلای قاچاق را از کشورهای عربی به هرمزگان انتقال داده و در محور مواصلاتی بندرعباس - لارستان با سواری پراید و پژو پارس در حال تردد می‌باشند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و حین کنترل خودروهای عبوری هر دو خودرو را شناسایی و با اقدامات فنی آنها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها در مجموع ۳ کیلو و ۵۹۰ گرم طلای قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف شد، افزود: محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۵۲ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال برآورد شده است،

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.