تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812495
شناسه : 3812495
تاریخ :
برگزاری لیگ بزرگ مینی گلف کارگران در استان قم اقتصاد ایران: قم- رئیس هیئت گلف قم از برگزاری اولین دوره لیگ بزرگ مینی گلف کارگران این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهرابراز کرد: لیگ بزرگ مینی گلف کارگران استان قم با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، هیأت ورزش‌های کارگری استان و باشگاه ورزشی کارگران و همکاری چندین سازمان و ارگان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت گلف استان قم افزود: این لیگ از تاریخ چهارشنبه ۲ آبان ماه با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود که این تیم‌ها شامل ۹ تیم از آقایان و ۶ تیم از بانوان هستند.

وی با بیان اینکه در لیگ بزرگ مینی گلف کارگران قم ۶۰ ورزشکار طی ۲ ماه و نیم هر هفته جهت دست یابی به قهرمانی و کسب مقام برای تیم خود به رقابت خواهند پرداخت گفت: تمام ۱۶ تیم حاضر در این لیگ هر یک جداگانه توسط یکی از مالکین کار و سرمایه و هم چنین واحدهای تولیدی و صنایع استان به عنوان اسپانسرینگ تیم‌های حاضر در این بازی‌ها را حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

دلاوری یادآور شد: برنامه ریزی شده تا آئین افتتاح این لیگ بزرگ روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در محل باشگاه کارگران(ارغنون) ساختمان vip برگزار شود.