تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812400
شناسه : 3812400
تاریخ :
راز صحنه‌سازی از یک قتل خانوادگی در اسفراین کشف شد اقتصاد ایران: بجنورد_ فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری عامل وقوع قتل خانوادگی با تلاش ماموران پلیس آگاهی اسفراین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک خانمی جوان در سطح اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی اسفراین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پس از حضور در صحنه قتل که مشکوک به صحنه‌سازی به وسیله گاز گرفتگی بود، اظهار کرد: مأموران نسبت به موضوع مشکوک و با بررسی‌های تخصصی به عمل آمده و اظهارات ضد و نقیض همسر متوفی با همکاری متهم دیگر به وقوع قتل پی بردند.

این مقام انتظامی افزود: با هوشیاری و سرعت عمل مأموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مرجع قضائی متهمان به قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیس به قتل همسرش به شیوه خفگی به وسیله متکا و سپس صحنه‌سازی با همکاری متهم دیگر با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف نمود، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند.