تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812231
شناسه : 3812231
تاریخ :
پیشرفت و توسعه همه جانبه با همکاری میسر می‌شود اقتصاد ایران: شیراز- نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر لزوم همکاری آحاد جامعه و مسوولان برای دستیابی به اهداف گفت: بدون شک با همکاری همه جامعه می توان به توسعه استان دست یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار فارس گفت: طی سه سال گذشته محمد هادی ایمانیه به صورت خالصانه در استان فارس فعالیت کرد و تلاش‌های مستمری برای بهبود وضعیت استان فارس داشت.

وی ادامه داد: انتصاب استاندار جدید نیز نشان می‌دهد دولت در تلاش بوده تا فردی ملی در استان فارس منصوب شود از این رو امید است کارهای خوبی که در استان فارس شروع شده ادامه یابد.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه هزینه‌هایی که از جیب مردم برای اجرای برخی پروژه‌ها صرف شده نباید معطل شود، افزود: از استاندار فارس می‌خواهم این پروژه‌ها و طرح‌های کلید خورده را ادامه دهد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی آحاد جامعه باید برای توسعه و نقش آفرینی وفاق ملی در جامعه نقش آفرین باشند، تصریح کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم باید برای توسعه استان و کشور تلاش کنند چراکه با همکاری یکدیگر می‌توان به توسعه یافتگی دست یافت.