تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3812203
شناسه : 3812203
تاریخ :
لیگ برتر در سطح بالایی برگزار شد/ هدفم حضور در تیم ملی تکواندواست اقتصاد ایران: تکواندوکار تیم مس کرمان گفت: رقابت در سنگین وزن به دلیل حضور تکواندوکاران شاخص سخت و دشوار است، ولی هدف من رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی است و برای آن سخت تلاش می کنم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندو طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته آغاز شد. برگزاری مسابقات به صورت گرندپری باعث شده تا هیچ تکواندوکاری حاشیه امنیت نداشته باشد و این فرصت را در اختیار جوانان قرار داده تا خود را برابر چهره‌های صاحب نام محک زده و توانایی خود را به نمایش بگذارند.

امیرمحمد رحمانی یکی از همین جوانان است که سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد و لیگ برتر را با تیم مس کرمان تجربه می‌کند. تکواندوکاری که در هفته نخست مبارزات خوبی به نمایش گذاشت و با ادامه این روند می‌تواند راه ورود به اردوی تیم ملی را برای خود هموار کند.

تکواندوکار بومی کرمانی‌ها در مورد مسابقات لیگ برتر به خبرنگار مهر گفت: لیگ برتر با این شیوه برگزاری خیلی سخت و دشوار است و تکواندوکاران برای موفقیت و رسیدن به سکوی قهرمانی باید خیلی آماده باشند. این آمادگی هم به لحاظ فنی و بدنی است و هم به لحاظ روانی است که می‌تواند در مسیر موفقیت و رسیدن به تیم ملی کمک کند.

وی در مورد کسب مدال طلا در روز نخست گفت: در هفته اول شرایط خوبی داشتم و چون هدفم از حضور در لیگ برتر هم کمک به مس کرمان برای رسیدن به جایگاه مطلوب در لیگ و هم رسیدن به تیم ملی است با قدرت وارد این رقابت‌ها شده و پس از برتری برابر حریفان شاخص موفق به کسب مدال طلا شدم.

رحمانی در پایان گفت: مسابقات لیگ در همه اوزان به دلیل حضور تکواندوکاران شاخص در سطح فنی بالایی برگزار شد. در وزن هشتم نیز همین شرایط و البته سخت‌تر وجود داشت. رقابت بین مدعیان این وزن خیلی جذاب و دیدنی بود و سنگین وزن‌های تکواندو ایران که اغلب هم مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند مبارزات فنی و تکنیکی را به نمایش گذاشتند.