تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812141
شناسه : 3812141
تاریخ :
تشکیل قرارگاه عملیاتی شهید «سید حسن نصرالله» در گیلان اقتصاد ایران: رشت- دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان از تشکیل قرارگاه عملیاتی شهید سید حسن نصرالله با هدف ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی با رویکرد پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی صبح یکشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به شرایط موجود در منطقه اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری وضعیت موجود میان جبهه حق و باطل وضعیت مرگ و زندگی است و در این شرایط لازم است همانگونه که تمام کفر با هم متحد شدند، تمام جریان حق نیز برای نابودی کفر دست در دست هم بایستند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان وحدت جریان حق را عامل مهم در راستای پیروزی در برابر جریان کفر دانست و تصریح کرد: امروز همه فعالان فرهنگی و اجتماعی باید فعالیت‌های خود در حمایت از جبهه مقاومت را با هم افزایی انجام داده و جلو ببرند.

وی با اشاره به فتوای جهاد مقام معظم رهبری افزود: در زمانی که نایب امام زمان (عج) حکم جهاد را برای گام برداشتن در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی صادر کردند، دیگر سکوت و نشستن جایز نیست و لازم است همه فعالان فرهنگی و اجتماعی خود را در وسط میدان نبرد ببینند و ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای گام برداشتن در مسیر موفقیت جبهه مقاومت و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی به کار بگیرند.

پوریوسفی تصریح کرد: مسئله فلسطین و مقابله با رژیم صهیونسیتی امروز مورد وفاق تمام باورها و تفکرات است و این زمان فرصت مناسبی است تا همه با یکدیگر همدل شده و حرکت عمومی بزرگی حول مسئله فلسطین ایجاد شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با اعلام تشکیل قرارگاه عملیاتی شهید سید حسن نصرالله در بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (عج) گفت: این قرارگاه با هدف برنامه‌ریزی و ساماندهی اقدامات مردمی در حوزه حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت و همچنین جمع‌آوری اقلام و کمک‌های نقدی به منظور کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین تشکیل شده است.

پوریوسفی تصریح کرد: عموم مردم جهت مشارکت در اقدامات این قرارگاه مردمی و پشتیبانی از جبهه مقاومت می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا با شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ ارتباط برقرار نموده و یا کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان به نشانی سبزه میدان، به طرف استادسرا، جنب مسجد مستوفی، ساختمان فاطمیه تحویل دهند.