تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3812115
شناسه : 3812115
تاریخ :
اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ۵۰.۰۶۱ تومان اقتصاد ایران: در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۵۰ هزار و ۶۱ تومان معامله می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر در معاملات امروز (یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۵۰ هزار و ۶۱ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۷ هزار و ۹۰۵ تومان معامله می‌شود.

شروع افزایش جزئی قیمت دلار نیما از ماه‌های قبل زده شده بود و در حالی همچنان ادامه دارد که وزیر اقتصاد اعلام کرده است: سیاست جدیدمان این است که بازار به نرخ نیما نزدیک شود، هم دلار نیما را افزایش می‌دهیم و هم نرخ بازار را کاهش می‌دهیم.

اما آن‌طور که فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی گفته است، امکان افزایش بیشتر قیمت ارز نیما وجود ندارد.

همچنین قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۷۶۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز با افزایش نسبت به دیروز به ۵۲ هزار و ۴۰۶ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۶۳۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۳ هزار و ۴۴ تومان است. قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز قبل ۳۸،۲۳۵ ریال اعلام شده است.