تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3812042
شناسه : 3812042
تاریخ :
کشت بافت گلخانه‌ای در شهرستان گناوه توسعه یابد اقتصاد ایران: گناوه- معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت توسعه کشت بافت گلخانه‌ای در شهرستان،گفت: استقبال از راه اندازی چنین طرح‌هایی باعث تکثیر انبوه گیاهان و اشتغالزایی می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لیراوی صبح یکشنبه در بازدید از کارگاه کشت بافت گیاهی در روستای چهار روستایی از توابع بخش بندر ریگ شهرستان گناوه و روند آماده سازی این واحد دانش بنیان با همراهی تعدادی از مسئولان شهرستانی گفت: کشت بافت یکی از روش‌های جایگزین تولید پایه‌های رویشی و درواقع روشی مدرن و دانش‌بنیان محسوب می‌شود و در این روش می‌توان به تولید انبوه و سریع یک رقم مطلوب و یا ارقام جدید رسید.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار گناوه با با تاکید بر اهمیت توسعه کشت بافت گلخانه‌ای در شهرستان، افزود: استقبال از راه اندازی چنین طرح‌هایی باعث تکثیر انبوه گیاهان و صرفه جویی در زمان و اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان رشته‌های کشاورزی و بیوتکنولوژی خواهد شد.

معاون فرماندار گناوه در ادامه ضمن بررسی مسائل و مشکلات کارگاه از نزدیک، تصمیمات و راهکارهای لازم در جهت رفع موانع موجود این واحد تولیدی را اتخاذ کرد.