تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3811977
شناسه : 3811977
تاریخ :
اجرای ۲۹ مرحله طرح آرامش در شهر در غرب استان تهران اقتصاد ایران: شهریار- جانشین انتظامی غرب استان تهران اجرای ۲۹ مرحله طرح آرامش در شهر در این منطقه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، س ردار مهدی کرمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: با اجرای ۲۹ مرحله طرح آرامش در شهر، شاهد افزایش ۵۹ درصدی دستگیری خرده فروش مواد مخدر و ۸ درصدی جمع آوری معتادان متجاهر در استان بودیم.

کرمی افزود: طرح پاکسازی شهرک بهاران شهرستان شهریار به عنوان رسیدگی به یکی از مطالبات جدی شهروندان و بر اساس وظیفه ذاتی پلیس، با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و بکارگیری مأموران انتظامی شهرستان شهریار به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در جریان اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق‌های افراد توزیع کننده مواد مخدر، معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را دستگیر و جمع آوری کرد.

جانشین انتظامی غرب استان تهران عنوان کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهریار، ۳ قاچاقچی و ۱۸ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۶۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و پس از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شدند.

کرمی با بیان اینکه ۲۹ مرحله طرح آرامش در شهر در شهرستان‌های غرب استان تهران برگزار شده است، گفت: با اجرای این طرح‌ها، شاهد افزایش ۸ درصدی جمع آوری معتادان متجاهر و ۵۹ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر بودیم.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با ادامه طرح آرامش در شهر، دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی و جمع آوری معتادان متجاهر با هدف بهبود وضعیت، با تمام توان آماده خدمتگزاری به شهروندان فهیم می‌باشد.