تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3811972
شناسه : 3811972
تاریخ :
توضیح منابع طبیعی درباره قطع درختان شمشاد آرامگاهی در اسب چین اقتصاد ایران: عباس آباد- منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر درباره قطع درختان شمستان محوطه آرامگاه سیدعلی حمزه اسب چین شهرستان عباس آباد توضیح داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای اخیر فیلم قطع درختان شمشاد در داخل آرامگاه امامزاده سید علی حمزه اسب چین در فضای مجازی بازنشر شده است.

طبق اعلام منابع طبیعی غرب مازندران، موضوع قطع درختان از طریق اداره منابع طبیعی عباس آباد و دادستان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به خطر ساز بودن درختان خشک و سرپا که امکان سقوط و صدمه به زائرین و بستگان متوفی وجود داشت طبق درخواست اداره اوقاف، مجوز قطع درختان از سوی منابع طبیعی صادر شد.

شایان ذکر است هنوز برخی از درختان خطر ساز خشک و سرپا در امامزاده وجود دارد که با تغییرات جوی احتمال سقوط و آسیب به زائرین محتمل است.

منابع طبیعی مازندران - نوشهر ضمن قدردانی و احترام به همه کسانی که نگاه ویژه به منابع طبیعی دارند و گزارشات را به حافظان منابع طبیعی می‌رسانند به اطلاع می‌رساند کد امداد جنگل و مرتع با شماره تماس ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، قاچاق چوب بوده و لذا از عموم مردم طبیعت دوست درخواست می‌گردد با ارسال گزارشات خود در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی یاریگر حافظان انفال باشند.