تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3811965
شناسه : 3811965
تاریخ :
احتمال استقرار سامانه ضدموشکی تاد آمریکا در اسرائیل از بیم ایران اقتصاد ایران: کانال ۱۲ عبری فاش کرد که مقامات رژیم صهیونیستی در حال رایزنی با کاخ سفید درباره استقرار سامانه ضد موشک‌های بالستیک «تاد» آمریکا در اسرائیل از بیم موشک‌های ایران هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی از کار افتادن سامانه‌های پدافندی و راداری پیشرفته رژیم صهیونیستی پس ضربه مهلکی که از موشک‌های فراصوت در عملیات وعده صادق ۲ متحمل شد، اینک، کابینه جنگ این رژیم دست به دامان سامنه ضد موشکی آمریکا شده است.

اسکای نیوز عربی شنبه شب به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داد که مقامات اسرائیل پس از عملیات موشکی اخیر ایران در سرزمین‌های اشغالی از کاخ سفید درخواست کرده‌اند که سامانه ضد موشک بالستیک «تاد» را در این رژیم مستقر کند.

کانال ۱۲ عبری گزارش داد که بنا به درخواست مقامات این رژیم، به زودی سامانه ضد موشکی تاد در کنار پدافند هوایی «حیتس» اسرائیل از بیم موشک‌های ایران در سکوهای راداری این رژیم راه اندازی خواهد شد.

رادیو ارتش اشغالگران نیز در خبری گزارش داد که ارتش آمریکا صرفاً یک سامانه از این پدافند هوایی را به ارتش اسرائیل تحویل خواهد داد.

بر پایه این گزارش، سامانه ضد موشک‌های بالستیک تاد تحت نظارت نظامیان آمریکایی عملیاتی و به کار انداخته خواهد شد.