تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3811852
شناسه : 3811852
تاریخ :
جذب نیروی انسانی حوزه فرهنگی و اجتماعی انتظامی کردستان اقتصاد ایران: سنندج- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از جذب و استخدام نیروی انسانی حوزه فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ علی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این معاونت در راستای تأمین نیروی انسانی متخصص از بین علاقمندان حوزه فرهنگی و اجتماعی در رشته‌های مورد نیاز از علاقمندان و متقاضیان بکارگیری در مأموریت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی استخدام می‌کند.

وی افزود: در این راستا رشته‌های جامعه شناسی، خبرنگاری و رسانه، علوم ارتباطات، تصویر برداری و عکاسی، تدوین، کارگردانی و گرافیک با مدارک کارشناسی و بالاتر به عنوان رشته‌های مورد نیاز جذب و خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان بیان داشت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرزندان نیروهای مسلح (شاغل و بازنشسته) بسیجیان، اعضای پلیس افتخاری، خرید خدمت و وظیفه در اولویت استخدام خواهند بود.

سرهنگ مجیدی اضافه کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کردستان واقع در بلوار شهید بروجردی، روبه روی دبیرستان دخترانه شهید یاسینی مراجعه فرمائید.