تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3811851
شناسه : 3811851
تاریخ :
همدم جو به مدال برنز جهان نرسید اقتصاد ایران: کاراته کا وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان ایران در مبارزه رده بندی برای کسب مدال برنز به رقیبی از کشور رومانی باخت و از رسیدمن به مدال جهانی بازماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پنجم از مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های سنی جهان که در شهر ونیز ایتالیا جریان دارد، امروز شنبه ۲۱ مهرماه و در مسابقه رده بندی وزن ۶۱- کیلوگرم ابوالفضل همدم جو به مصاف «الکساندر نئاگو» از رمانی رفت و با قبول شکست ۴ بر صفر از رسیدن به مدال برنز بازماند.

وی در دو دیدار نخست خود مقابل «گاسپارت لامبوت» از لوکزامبورگ و «مت توته» از مجارستان پس از کسب نتیجه مشابه صفر بر صفر، در هانتی (رأی داور) برنده تاتامی شد. او در مبارزه سوم ۳ بر ۲ «کاگان اصلان» از ترکیه را برد و سپس موفق شد ۵ بر صفر «پتروس کاراس» از یونان دارنده ۲ برنز کاراته وان جوانان مکزیک و امارات در سال ۲۰۲۴ را مغلوب کند و راهی نیمه نهایی شود. نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان کشورمان در این مرحله ۷ بر یک نتیجه را به «امانوئلو کالیفانو» از کشور میزبان و دارنده یک برنز کاراته وان جوانان کرواسی و طلای کاراته وان جوانان اسپانیا در سال ۲۰۲۳ واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

این دوره از رقابت‌ها فردا یکشنبه به پایان می‌رسد.