تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3811847
شناسه : 3811847
تاریخ :
روایت خانواده از شهید حزب‌الله لبنان: غیور مثل علمدار کربلا اقتصاد ایران: شهید «عباس انیس ایوب» برادر شهید «حسین انیس ایوب» از بنیانگذاران یگان پهپادی حزب الله لبنان در درگیری‌های اخیر در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، شهیدی که آنطور که خانواده‌اش روایت می‌کنند شیفته و دلباخته حضرت ابوالفضل العباس (ع) بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عربی خبرگزاری تسنیم، شهید «عباس انیس ایوب» ملقب به «علی الرضا» برادر شهید «حسین انیس ایوب» از بنیانگذاران یگان پهپادی حزب الله لبنان در درگیری‌های اخیر در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید؛ شهیدی که آنطور که خانواده‌اش روایت می‌کنند شیفته و دلباخته حضرت ابوالفضل العباس (ع) بود.

.

خبرنگار تسنیم با حضور در منزل این شهید و رزمنده گرانقدر در شهرک «سلعا» در جنوب لبنان با خانواده وی به گفتگو پرداخت تا از احوالات و زندگی شخصی وی اطلاع پیدا کند و آنرا در اختیار مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار دهد. 

«علیا خلف»، مادر این شهید عالیقدر در تشریح خاطرات خود از این رزمنده مقاومت اسلامی لبنان به خبرنگار تسنیم گفت: عباس زندگی من بود؛ در آخرین دیدارم به او گفتم: مادر دلم برایت تنگ شده بود، گفت منم همین طور و قول داد تا جمعه بعد بار دیگر به دیدن من بیاید، اما جمعه هفته بعد یکی از دوستانش خبر شهادتش را برای ما آورد. من همه فرزندانم به حزب الله تعلق دارند، همواره به آنها تاکید می‌کردم که شما فرزندان حزب الله هستید نه بچه های من!

لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید ,

«زهرا زیات»؛ همسر شهید عباس انیس ایوب هم با اشاره به ارتباط و علاقه قلبی عمیق شهید به مکتب امام حسین(ع) و حضور وی در مراسم اربعین گفت: عباس بسیار غیور بود. ویژگی‌های اباالفضل العباس (ع) در وجودش بود. 

لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید ,

«علی ایوب»، برادر این شهید بزرگوار هم درگفتگویی کوتاه به خبرنگار تسنیم گفت: ما فرزندان راه عاشورا و کربلا هستیم، حتی اگر یک نفر از ما باقی بماند باز آرزو داریم شهید شویم، ما ایستاده‌ایم و در همه مناطق مقاومت می‌کنیم. 

لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید ,

 

فرزند عباس انیس ایوب هم به خبرنگار ما اظهار داشت: خوشحالم، چون خدا بابا را به عنوان شهید انتخاب کرد، همه ما فدای حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) هستیم. بابا با ما بسیار مهربان بود و ان شا الله او را در بهشت بهشت ملاقات خواهم کرد. ما راه اهل بیت و حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)  را ادامه می دهیم. 

لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهید ,

انتهای پیام/