تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3811810
شناسه : 3811810
تاریخ :
مشکلات مدرسه شهدای ۱۷ شهریور هشتگرد پیگیری و رفع می‌شود اقتصاد ایران: هشتگرد- شهردار هشتگرد با اشاره به اینکه مشکلات مدرسه شهدای ۱۷ شهریور در زمینه های مختلف پیگیری و رفع می‌شود، گفت: آسفالت و بهسازی محوطه مدرسه از اولویت‌های مهم منطقه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کیان روز شنبه در بازدید از مدرسه شهدای ۱۷ شهریور شهر هشتگرد با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات و معضلات مدارس سطح منطقه گفت: آسفالت و بهسازی محوطه مدرسه از اولویت‌های مهم منطقه است که پیگیری برای رفع مشکلات مربوطه صورت خواهد گرفت.

شهردار هشتگرد بیان کرد: ارزش هر جامعه به میزان اهمیتی است که به علم داده می‌شود و ارزش علم نیز به معلم است لذا احترام به معلم و توجه به علم و دانش از موضوعات مهم و قابل‌بررسی است.

وی در خصوص تقویت فضای آموزشی عنوان کرد: مدیریت شهری در راستای سیاست‌های ارتقای مناطق که توجه به آن کمتر بوده و به منظور تقویت فضاهای آموزشی و حمایت از مدارس در زمینه‌های عمرانی، تجهیزی، برنامه‌ای و مناسب سازی نگاه ویژه ای خواهد داشت.

کیان مطرح کرد: براساس کارشناسی انجام شده و شناسایی و طبقه‌بندی نیازهای مدارس، مجموعه‌ای از فعالیت‌های عمرانی اعم از بهسازی و روکش آسفالت حیاط مدرسه، نقاشی کلاس‌ها، ایزوگام سقف، بازسازی کامل سرویس‌های بهداشتی و احداث سرویس ویژه افراد کم توانی جسمی و ایمن سازی انجام می‌شود.