تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3811809
شناسه : 3811809
تاریخ :
شیوع پدیده «پشت بام سازی» در بومهن/شهرداری نظارت داشته باشد اقتصاد ایران: پردیس- مسئول ستاد مدیریت بحران فرمانداری پردیس از شیوع پدیده «پشت بام سازی» در سیاهبند بومهن حبر داد و گفت: لازم است، شهرداری نظارت لازم را به عنوان مرجع صدور پروانه ساختمانی داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حیدری روز شنبه در حاشیه برگزاری جلسه آموزشی مدیریت بحران فرمانداری پردیس گفت: در محدوده «سیاهبند» بومهن شاهد پدیده پشت بام سازی هستیم و در برخی از نقاط این شهر تراکم ساختمانی یکی دیگر از مسائل قابل توجه در حوزه مدیریت بحران در بومهن است.

وی اضافه کرد: بنا بر تاکید فرماندار پردیس، شهرداری‌ها به عنوان مرجع صدور پروانه ساختمان می‌بایست، نظارت لازم را داشته باشند و رعایت استانداردهای لازم برای ساخت و ساز را مد نظر قرار دهند.

مسئول ستاد مدیریت بحران فرمانداری پردیس بر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در بستر حریم رودخانه، لایروبی نهرها و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و ساخت غیر اصولی منازل تاکید کرد و گفت: مقدمات تهیه اطلس جامع مدیریت بحران پردیس فراهم شده است.

وی با بیان این که تاکنون مطالعات لازم و ضروری در این حوزه اجرا نشده بود، گفت: باید در این خصوص کار جدی کارشناسی انجام شود، تا در زمان بروز حوادث راهبرد خوبی برای مقابله داشت باشیم و با وجود اطلس جامع مدیریت بحران می‌توانیم تصمیمات سازنده و بهتر و لازم را در حوزه پیش بینی، پیشگیری، مقابله، پاسخگویی وتاب آوری با حوادث طبیعی و انسان ساز باشیم.