تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3811804
شناسه : 3811804
تاریخ :
شرکت‌های دانش بنیان برای حل مشکلات گیلان وارد میدان شوند اقتصاد ایران: استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان دارای نخبگان زیاد در حوزه های مختلف است، گفت: گیلان دارای مشکلاتی است که با کمک نخبگان و شرکت های دانش بنیان قابل حل است و از همه درخواست دارم تا برای حل مشکلات گیلان وارد میدان شوند و ما نیز حمایت خواهیم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، هادی حق‌شناس استاندار گیلان عصر امروز در نشست با نخبگان، المپیادی‌ها و رؤسای دانشگاه‌های گیلان در سالن شهدای ایثار رشت با بیان اینکه ما در گیلان با انبوهی از دانش مواجه هستیم و باید از ظرفیت آنان استفاده شود، اظهار کرد: نخبگان مولدهای دائمی و تمام نشدنی هستند که با ابتکارات و فکرهای خود می‌توانند مشکلات و معضلات استان و کشور را برطرف کنند. 

وی با بیان اینکه گیلان دارای نخبگان زیاد در حوزه‌های مختلف است، گفت: گیلان دارای مشکلاتی است که با کمک نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان قابل حل است و از همه درخواست دارم تا برای حل مشکلات گیلان وارد میدان شوند و ما نیز حمایت خواهیم کرد. 

استاندار گیلان با بیان اینکه علوم روز دنیا نقش ویژه در موفقیت یک کشور دارد و ایران نیز باید از این فرصت استفاده کند، افزود:  بخشی از مسائل و مشکلات نخبگان بدون بروکراسی اداری قابل‌حل است و قول می‌دهم به‌صورت فصلی با نخبگان گیلانی در حوزه‌های مختلف دیدار کنم تا مشکلات گیلان نیز حل شود. 

حق‌شناس با بیان اینکه حوزه صنعت در گیلان با غفلت‌هایی مواجه شده که باید صنعت را به دانش بنیان متصل کنیم، گفت:  زیرساخت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را با اقدامات علمی و کارشناسی در پارک علم و فناوری توسعه خواهیم داد تا از ظرفیت آنان برای رشد و توسعه بیشتر بهره ببریم. 

انتهای پیام/