تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3811802
شناسه : 3811802
تاریخ :
۶۵ بیمار سکته قلبی دربیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین نجات یافتند اقتصاد ایران: بجنورد- رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین گفت: ۶۵ بیمار با تشخیص سکته حاد قلبی با ارائه خدمات درمانی استاندارد در بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین نجات یافتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو کرد رستمی از پذیرش ۳۱۳ بیمار قلبی و عروقی در نیمه نخست سال جاری در این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۶۵ بیمار با تشخیص سکته حاد قلبی در بخش سی سی یو بستری شدند.

وی گفت: تعداد مراجعین کد ۲۴۷( سکته قلبی) ۶۵ بیمار بودند که ۳۶ بیمار کاندید دریافت دارو شدند و پس از دریافت داروهای حیاتی قلبی باحال عمومی مطلوب از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین هدف اصلی طرح رمز ۲۴۷ را تشخیص و درمان سریع و مؤثر بیماران مبتلا به سکته حاد قلبی عنوان کرد و افزود: نحوه عملکرد کد ۲۴۷ به این صورت است که بیماران با علائم سکته حاد قلبی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند، بدون معطلی و اتلاف وقت توسط پزشک معاینه می‌شوند، در صورت تأیید سکته حاد قلبی، بیمار توسط متخصص قلب بررسی و در صورت انسداد عروق، داروهای ویژه و حیاتی قلبی دریافت می‌کنند.

وی از مزایای طرح کد ۲۴۷ می‌توان به کاهش چشمگیر مرگ‌ومیر ناشی از سکته حاد قلبی، کاهش زمان بستری در بیمارستان و هزینه‌های درمان، طول عمر و افزایش کیفیت زندگی بیماران سکته قلبی و رضایتمندی بیماران اشاره کرد.