تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3811799
شناسه : 3811799
تاریخ :
بیش از ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی در استان هرمزگان در دست ساخت است اقتصاد ایران: بندرعباس- استاندار هرمزگان با اشاره به بهره‌برداری از ۳۳۳ تخت بیمارستانی در استان گفت: بیش از ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی در استان هرمزگان در دست ساخت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی شنبه شب در نشست بررسی پروژه‌های بیمارستانی استان هرمزگان با قدردانی از همه دست اندر کاران این پروژه‌ها اظهار کرد: سرانه تخت هرمزگان ۱.۳ بود که با کم کردن تخت‌های نظامی استان این سرانه به ۰.۷ کاهش پیدا می‌کرد.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۳۳ تخت بیمارستانی در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسیده است اما در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی جدید در دست ساخت است که تقریباً معادل ظرفیت بیمارستانی موجود در استان است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: زیرساخت‌های جدید باید با اعتماد مردم به پزشکان و کادر بهداشت و درمان استان عجین شود چرا که پزشکان استان هرمزگان، نیروهایی حاذق هستند و می‌توان با اتکا به آن‌ها از مراجعه مردم به استان‌های همجوار جلوگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به سختی‌های پروژه‌های درمانی تاکید کرد: باید از زحمات همه دست اندر کاران پروژه‌های بیمارستانی استان قدردانی کرد که با تمام محدودیت‌ها کارها پیش برده‌اند و امیدواریم این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

گفتنی است در این نشست از زحمات و تلاش‌های مدیران و مسؤولان راهبری پروژه‌های درمانی و بیمارستانی استان هرمزگان تجلیل با اهدای الواحی قدردانی شد.