تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3811751
شناسه : 3811751
تاریخ :
کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در ساوه اقتصاد ایران: ساوه- فرمانده انتظامی ساوه از کشف بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف ۶ دستگاه خودرو شوتی در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق و در پی کسب خبر مبنی بر تردد خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان، با اشراف اطلاعاتی در یک عملیات منظم و منسجم ۶ دستگاه خودروهای تیز رو موسوم به شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: رانندگان خودروهای مذکور با مشاهده مأموران پلیس در محور بدون توجه به هشدارها و علائم پلیس با رانندگی خطرناک و مخاطره آمیز که قصد فرار داشتند با هوشیاری و سرعت عمل پلیس متوقف و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۳۵۰ ثوب لباس، ۷۰ عدد سرخ کن، ۲۴ عدد زودپز، ۵ دستگاه کولر گازی و ۴ دستگاه تلویزیون قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای توقیفی برابر اعلام کارشناسان، ۶ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این راستا ۷ متهم جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.