تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3811741
شناسه : 3811741
تاریخ :
یونیفل: شب گذشته یکی از افرادمان در الناقوره به ضرب گلوله زخمی شد اقتصاد ایران: نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان موسوم به یونیفل از زخمی‌شدن یکی از نیروهای خود طی شب گذشته خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان موسوم به یونیفل از زخمی‌شدن یکی دیگر از نیروهای خود خبر داد.

یونیفل اعلام کرد: شب گذشته یکی از نیروهای ما در مقرمان در الناقوره بر اثر برخورد گلوله زخمی شد. ما نمی‌دانیم که این گلوله از سوی چه کسی شلیک شده است.

این نیروی بین‌المللی تصریح کرد: شب گذشته ساختمان‌های اطراف موضع ما در رامیه در پی حمله به اطراف این موضع دچار خسارت‌های شدید شدند.

کمی پیش‌تر نیز «آندریا تننتی» سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان موسوم به یونیفل بیان کرد که رژیم صهیونیستی عامدانه مقر آن‌ها را هدف قرار داده است.

سخنگوی یونیفل در گفت‌وگو با شبکه روسی راشاتودی اعلام کرد نیروهای یونیفل بر این باورند که حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مواضع آن‌ها عمدی بوده است.

این مقام یونیفل گفت که این نیروها در ۲ روز گذشته در مجموع ۴ بار از سوی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته‌اند. تننتی تصریح کرد که این حملات به زخمی شدن ۴ نفر از نیروهای یونیفل منجر شده است.