تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3811662
شناسه : 3811662
تاریخ :
سیاوش خیرابی به صحنه برگشت؛ مرادی تهیه‌کننده دایره قفقازی اقتصاد ایران: خبر نمایش «دایره گچی قفقازی» در حالی دست به دست می‌شود که سعید مرادی به عنوان تهیه‌کننده آن، نکات جالبی از حضور خود در کنار این تئاتر روایت می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته پوستری از نمایش «دایره گچی قفقازی» به کارگرداین امیر دژاکام رونمایی شد. 

نمایشی که بعد از مدت‌ها سیاوش خیرابی را به عرصه بازیگرانی برگرداند. بازیگری که بیشتر به سریال‌های پربیننده تلویزیون شناخته می‌شود و رابعه اسکویی که با چهره‌ای متفاوت روی صحنه خواهد رفت. 

سعید مرادی تهیه‌کننده این نمایش که بیشتر آثار تلویزیونی در کارنامه اوست و این روزها مشغول یک کار سینمایی است نمایشی تحت عنوان «دایره گچی قفقازی» را در مقام تهیه‌کننده ا‌ز آبان‌ماه روی صحنه خواهد برد.

 رابعه اسکویی، امیر کربلایی‌زاده و سیاوش خیرابی به عنوان بازیگران نمایش «دایره گچی قفقازی» جدیدترین نمایش امیر دژاکام معرفی شدند. همچنین نقش های اصلی این اثر نمایشی برعهده النا امیدی و نگار بابائی 2 بازیگر جوان خواهد بود که با این نمایش به فضای حرفه‌ای تئاتر معرفی می‌شوند.

امیر دژاکام نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر که آخرین بار نمایش «ایوب خان» را در سال 99 در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر به صحنه برده بود، قصد دارد بعد از نزدیک به 4 سال دوری از فضای رسمی تئاتر نمایش «دایره گچی قفقازی» برتولد برشت را به صحنه ببرد.

تلویزیون , تئاتر ,

نمایش «دایره گچی قفقازی» با حضور هنرمندان حرفه‌ای تئاتر و هنرجویان و دانشجویان بازیگری به صورت مستقل تولید شده است که اسامی دیگر بازیگران و عوامل نمایش به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نمایش «دایره گچی قفقازی» قرار است از اوایل آبان‌ماه اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر آغاز کند.

سعید مرادی در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از انگیزه و هدفش برای تهیه‌کنندگی این نمایش گفت و تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ام این است که سالی یکی دو نمایش را بتوانم تهیه‌کنندگی کنم. به این واسطه چهره‌های جدیدی با استعدادهای درخشان روی صحنه بروند همچنان که در این نمایش، دو چهره جدید معرفی شده‌‌اند. 

وی افزود: تئاتر پایه آثار نمایشی است و به گونه‌ای ریشه بر آداب و فرهنگ ایرانی دارد. از طرفی یکی از کارگردانان خوب تئاتر امیر دژاکام این کار را کارگردانی می‌کنند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم یک تئاتری را با تلفیقی از هنرمندان و هنرجویان مستعد حوزه  تئاتر و هنرمندان برجسته کار کنیم. 

انتهای پیام/