تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3811194
شناسه : 3811194
تاریخ :
"گفتمان انقلاب اسلامی" رونمایی می‌شود اقتصاد ایران: کتاب "گفتمان انقلاب اسلامی" به عنوان هشتمین اثر از آثار اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی، در دانشگاه طلوع مهر رونمایی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم از برگزاری مراسم رونمایی کتاب «گفتمان انقلاب اسلامی» همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در قم خبر داد و گفت: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورمحمدی، دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار خواهد شد.

محمدرضا باقرپناهی، سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری، با اشاره به محتوای این اثر اظهار داشت: کتاب «گفتمان انقلاب اسلامی» حاصل 20 نشست از دوره نهم کرسی‌های آزاداندیشی است که با همکاری اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم تدوین شده است.

او تصریح کرد: این کتاب به عنوان یکی از پژوهش‌های برجسته در زمینه فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی، به تبیین و تحلیل گفتمان انقلاب اسلامی پرداخته و دیدگاه‌های مختلف این حوزه را در چارچوب نظریات انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار داده است.

 

 

باقرپناهی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی فرصتی است برای بررسی عمیق‌تر گفتمان انقلاب اسلامی و تبادل نظر میان علاقه‌مندان انقلاب اسلامی.

سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا، مؤلف محترم کتاب، و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر علی بنایی، رئیس دانشگاه طلوع مهر، از دیگر سخنرانان این نشست خواهند بود. این سخنرانان به تشریح ابعاد و محتوای کتاب، روند برگزاری جلسات کرسی‌های آزاداندیشی و چاپ این اثر خواهند پرداخت.

او با اشاره به اهمیت این اثر افزود: هدف از این مراسم نه تنها معرفی کتاب، بلکه تقویت بحث‌های علمی و آزاداندیشی پیرامون انقلاب اسلامی و بررسی زوایای مختلف فلسفی و اجتماعی آن است. این کتاب می‌تواند به عنوان منبعی ارزشمند برای دانشجویان، محققان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گیرد و راهگشای بحث‌های بیشتر در زمینه اندیشه‌های انقلابی باشد.

باقرپناهی در پایان اشاره کرد: این کتاب، هشتمین اثر از آثار اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی است که در دانشگاه طلوع مهر به چاپ رسیده و در این دانشگاه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/