تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3810349
شناسه : 3810349
تاریخ :
وعده صادق نشانه عدم امکان تفرقه افکنی بین ایران و جبهه مقاومت است اقتصاد ایران: قم- رییس دفتر حزب الله در قم گفت: عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که تفرقه‌اندازی‌ بین جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت کارساز نیست و این دو در یک جبهه هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام معین دقیق پیش از ظهر جمعه در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اظهار کرد: شهید راه قدس سید حسن نصرالله یک شخصیت جهانی برای کل مظلومان و مستضعفان بود و ما و دوستان ایرانی‌مان از یکدیگر جدا نبوده و در یک جبهه هستیم.

رئیس‌دفتر حزب الله لبنان در قم بیان کرد: جبهه مقاومت در لبنان به ملت ایرانی و لبنانی به عنوان دو ملت جدا نگاه نمی‌کند و دشمنان در این چند ماه اخیر به دنبال ایجاد تفرقه بین جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت بودند، اما عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که این تفرقه‌اندازی‌ها کارساز نیست.

حجت الاسلام دقیق تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد و هر عملیاتی که از سوی مقاومت انجام می‌شود و پرتاپ موشک‌ها به سمت سرزمین‌های اشغالی به نام جمهوری اسلامی ایران ختم می‌شود.

رئیس دفتر حزب الله در قم اضافه کرد: توقف حمایت‌های جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت امکان پذیر نیست و سزاوار است که ما این موضوع را برای مردم تبیین کنیم.

وی یادآور شد: ان شاء الله یک زمانی فرا می‌رسد، که همه یکپارچه زیر پرچم ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این غده سرطانی را از بین ببریم.

حجت الاسلام دقیق ادامه داد: اینگونه جنایات جدید نبوده و در طول تاریخ ما شاهد چنین جنایاتی از سوی دشمنان بوده‌ایم و شهادت سید حسن نصرالله در امتداد شهادت امام حسین علیه السلام و دیگر اهل‌بیت علیهم السلام است.

رئیس دفتر حزب الله در قم عنوان کرد: مسلمانان در طول تاریخ خون‌های بی‌شماری را برای عزت اسلام و مسلمین داده‌اند و باز هم این راه تکرار خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر در تمامی مرزهای بین لبنان و فلسطین اشغالی تلاش‌های متعددی برای جلوگیری از نفوذ ارتش اسرائیل صورت گرفته و تلاش شده تا از نقطه‌های متعددی به ارتش رژیم صهیونی ضربه‌های سنگینی وارد شود.

حجت‌الاسلام دقیق اذعان کرد: راه شهادت و خون شهیدان ما باعث می‌شود که مجاهدین ثبات بیشتری در جبهه حق علیه باطل داشته باشند.

رئیس دفتر حزب الله لبنان در قم خاطرنشان کرد: اگرچه حزب الله به خاطر از دست دادن سید حسن نصرالله یتیم شد، ولی پرچم ولایت فقیه بالای سر او است و این امت و این مسیر ادامه دارد و بزودی شاهد نابودی صهیونیست‌ها به دست حزب‌الله و مؤمنان خواهیم بود.