تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3810247
شناسه : 3810247
تاریخ :
پیروزی ارزشمند برزیل در انتخابی جام جهانی اقتصاد ایران: در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آمریکا بامداد امروز جمعه چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها برزیل دو بر یک از سد شیلی گذشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: پیروزی برزیل برابر شیلی و توقف آرژانتین مهمترین نتایج انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی بود.

در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آمریکا بامداد امروز جمعه چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها برزیل دو بر یک از سد شیلی گذشت.  

ادواردو وارگاس مهاجم تیم شیلی در دقیقه ۲ تیمش را پیش انداخت. درست قبل از شروع وقت استراحت، داکروز بازی را به تساوی کشاند. در نهایت در دقیقه ۸۹ لوئیس هنریکه مهاجم بوتافوگو گل برتری را برای برزیلی ها ثبت کرد تا این دیدار دو بر یک به سود سلسائو به پایان برسد.

برزیل با ۱۳ امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد و شیلی با ۵ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

پیش از این دیدار  آرژانتین در زمین لغزنده برابر ونزوئلا به تساوی رسید. پیش از شروع بازی میزبان درخواست کرد که بازی به دلیل بارش شدید باران به روز بعد موکول شود اما در نهایت با نیم ساعت تاخیر تصمیم گرفته شد بازی برگزار شود و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اوتامندی  مدافع ۳۶ ساله برای سومین بار در مرحله مقدماتی گلزنی کرد و حالا گل های زده بیشتری نسبت به وینیسیوس ستاره برزیلی دارد. در ادامه  سالومون روندون بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

همچنین دیدار اکوادور و پاراگوئه نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.