تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3810119
شناسه : 3810119
تاریخ :
پاسخ تند علیرضا جهانبخش به ماشاریپف اقتصاد ایران: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نسبت به کری خوانی‌های بازیکنان ازبکستان پیش از مسابقه واکنش جالب توجهی داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نسبت به کری خوانی‌های بازیکنان ازبکستان پیش از مسابقه واکنش جالب توجهی داشته است.

 علیرضا جهانبخش پس از تساوی بدون گل ایران مقابل ازبکستان در میکسدزون ورزشگاه بنیادکار در گفت‌وگویی با خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم در نیمه اول تیم برتر بودیم. هم کنترل بازی را داشتیم و هم تیمی بودیم که سعی کرد شانس گلزنی داشته باشد ما بودیم. هر چند خیلی موقعیت ایجاد نکردیم. با این حال فکر می‌کنم بعد از 10 نفره شدن کار سخت شد، ولی قبل از آن کنترل بازی بیشتر دست ما بود.

او با اشاره به صحنه جنجالی مسابقه و تصمیم داور استرالیایی در برگرداندن پنالتی‌ای که اعلام کرده بود گفت: فکر می‌کنم پنالتی می‌توانست خیلی خیلی تأثیرگذار باشد. به نظرم صد درصد پنالتی بود و می‌توانستیم ببریم. در مجموع به نظرم در خانه حریف و 10 نفره یک امتیاز مناسب بود.

وی در مورد اینکه هر دو صحنه VAR به ضرر ایران بود اینطور واکنش نشان داد: به فکر می‌کنم برای صالح حردانی کارت قرمز داشت. این حس را خودمان هم داشتیم، ولی پنالتی خنده‌دار بود. الان هم چند بار صحنه را دیدیم، ولی پنالتی بود متأسفانه داور نتیجه را عوض کرد.

کاپیتان تیم ملی درباره گرفته شدن میزبانی از ایران مورد سوال قرار گرفت ولی او نکته دیگری را مطرح کرد و گفت: من یک چیزی را بگویم. من شنیدم که بازیکنان ازبکستان قبل از بازی درباره شرایط بازیکنان ما صحبت کردند. فکر می‌کنم با تمام احترام اختلاف بین بازیکنان ما و ازبک خیلی خیلی زیاد است؛ هم از نظر تیم ملی و هم وضعیت شخصی بازیکنان. اختلاف خیلی زیاد است. با تمام احترام، هیچ‌وقت در لیگ‌های اروپایی و لیگ‌های معتبر بازی نکرده‌اند. این مقایسه برای من خنده‌دار است. حتی امروز 10 نفره هم نتوانستند بازی را ببرند. این برای من خیلی عجیب بود که بازیکنان آنها درباره کیفیت و اختلاف بازیکنان صحبت کرده بودند.

جهانبخش سپس درباره گرفتن میزبانی ایران گفت: قطعاً ما ترجیح می‌دادیم بازی در ایران برگزار شود، ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. در امارات هم از نظر کیفیت زمین و تمرینی می‌تواند تأثیرگذار باشد و قطعاً برای سه امتیاز می‌رویم. مطمئنم بازی بسیار بهتری نسبت به امروز می‌بینید.

جهانبخش سپس در واکنش به این سوال که شکست تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیای گذشته مصاف با قطر را حساس‌تر کرده هم گفت: این بازی حتماً برای بازیکنان، کادر فنی و مردم می‌تواند حائز اهمیت باشد، به‌خاطر خاطره تلخی که در جام ملت‌ها ماند. همانطور که گفتم قطعاً از لحاظ بازی و نتیجه بازی بهتری خواهید دید.