تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3810058
شناسه : 3810058
تاریخ :
مربی ازبکستان: بازی موقعیت نداشت اما هیجان داشت اقتصاد ایران: مربی ازبکستان که به‌خاطر غیبت سرمربی ازبک‌ها هدایت تیمش را در دیدار با ایران بر عهده داشت، گفت: این مسابقه موقعیت‌های بیشتری نداشت، اما هیجان‌انگیز بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ازبکستان، ولادو رادمانوویچ پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران گفت: قبل از بازی گفته بودم بازی دشواری داریم و ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. فکر می‌کنم شانس پیروزی برای دو تیم 50 - 50 بود. ماشاریپوف موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت و آنها یک فرصت برای گلزنی داشتند. این مسابقه موقعیت‌های بیشتری نداشت، اما هیجان‌انگیز بود.

وی با بیان اینکه ازبک‌ها بازی به بازی پیش می‌روند و برنامه‌ریزی می‌کنند، اظهار داشت: هفت بازی دیگر پیش رو داریم. هر مسابقه مانند دیدار با ایران بسیار جدی است و امیدوارم هواداران در بازی بعدی مقابل امارات از ما حمایت کنند.

مربی ازبکستان در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی معتقد بود دو پنالتی ایران اعلام نشد، تصریح کرد: خوب نیست درباره داور حرف بزنم و مربیان معمولاً درباره داور حرف نمی‌زنند. داور کارش را انجام داد و ما هم کارمان را کردیم.

رادمانوویچ درباره شرایط سرمربی ازبکستان و نظرات این مربی در دیدار با ایران گفت: می‌دانیم که او با مشکلاتی از لحاظ سلامتی مواجه است و نمی‌توانم بگویم کاتانتس چه مدت کنار تیم حضور نخواهد داشت. در طول مسابقه با او در ارتباط بودیم.

ادامه دارد...