تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3810035
شناسه : 3810035
تاریخ :
یک کاشانی دبیر اجرایی ستاد خیران توسعه شهری و روستایی کشور شد اقتصاد ایران: کاشان - یک کاشانی دبیر اجرایی ستاد خیران توسعه شهری و روستایی کشور شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها؛ مجتبی رضازاده به عنوان دبیر اجرایی ستاد خیرین توسعه شهری و روستایی کشور انتخاب شد.

بنا بر این گزارش این ستاد به منظور برنامه ریزی و تعریف سازوکارهای دقیق اجرایی در بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردم، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین در توسعه پایدار شهرها و روستاها تأسیس شد.

گفتنی است در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر سرعت بخشی به عمران و توسعه شهرها و روستاها با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی خیرین و نیکوکاران و افزایش مشارکت آحاد مردم در مدیریت کشور به عنوان سرمایه‌های بی بدیل اجتماعی، سیاستگذاری برای اشاعه و گسترش فرهنگ فعالیت‌های خیرین در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها، تشکیل مجمع خیرین توسعه شهری و روستایی در دستور کار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، دبیر مجمع خیرین شهرساز کاشان، شهردار بومهن و مدیر کل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور از جمله سوابق اجرایی مجتبی رضازاده است.