تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3810032
شناسه : 3810032
تاریخ :
ممنوعیت بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در طرح‌های عمرانی البرز اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به پیمانکاران بخش خصوصی تاکید کرد که اجازه بکارگیری نیروی اتباع خارجی غیرمجاز در طرح‌های عمرانی استان البرز را ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا صابری روز پنج شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی سایت نهضت ملی مسکن ۹۳۸ هکتاری الحاقی به اشتهارد که در کارگاه این طرح برگزار شد، در خصوص مباحث مالی و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای فی‌مابین بانک‌های عامل ملی و مسکن با پیمانکاران بخش خصوصی، از بانک‌ها خواست تا شعبات و نمایندگان مشخصی را جهت تسهیل و تسریع در امور معرفی کنند.

وی با توجه به عقب بودن پیشرفت عملیات اجرایی آماده‌سازی اراضی، از مشاور طرح و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان پیمانکار خواست تا طبق قرارداد برنامه زمانبندی جدید ارائه دهند و با افزایش ماشین آلات و نیروی فنی لازم این عقب افتادگی را جبران کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز مطرح کرد: وزارت راه و شهرسازی و به تبعیت از آن اداره کل راه و شهرسازی البرز کمک می‌کند تسهیلات بانک‌های عامل و مبالغ آورده متقاضیان با توجه به صورت وضعیت‌های صادر تأیید شده به پیمانکاران تخصیص یابد اما در قبال آن انتظار داریم پیمانکاران نیز با داشتن پشتوانه مالی و تجهیزات کافی کار ساخت‌وساز را با قدرت و دقت ادامه دهند.

صابری با بیان اینکه در صورتیکه شاهد تضییع حقوق مردم باشیم بدون هیچ‌گونه مماشاتی طبق قانون و مقررات موضوعه با مشاور، پیمانکار یا هر فرد حقیقی و حقوقی برخورد خواهد شد، به پیمانکاران بخش خصوصی تاکید کرد که اجازه بکارگیری نیروی اتباع خارجی غیرمجاز در طرح‌های عمرانی استان البرز را ندارند و افزود: این یک قانون بازدارنده است و در صورت عدم رعایت آن تمام عواقب بر عهده پیمانکاران خاطی است.