تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3810026
شناسه : 3810026
تاریخ :
کتابخانه سیار کانون پرورش فکری البرز به روستاها رفت اقتصاد ایران: کرج- هم‌زمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک، کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اجرای فعالیت‌های ویژه به روستاها رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، هم‌زمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک، روزی که به نام «برای برابری کودکان، برای آینده عادلانه‌تر»، نامگذاری شده بود، کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اجرای فعالیت‌های ویژه به روستاها رفت.

مدارس دانشمند و مطهره در روستای لشگراباد منطقه سهیلیه و مدارس نرگس و امام علی (ع) در منطقه مهدی آباد چهارباغ، مقصد سفرهای کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در پنجمین روز از هفته ملی کودک بودند.

علی امام وردی زاده، مربی کتابخانه سیار در این رابطه گفت: در تمام ایام سال به مناطق روستایی و نیز کم برخوردار استان البرز مراجعه و در راستای رعایت عدالت آموزشی، برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می‌کنیم که در هفته کودک، این فعالیت‌ها به صورت ویژه و با همکاری برخی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی اجرا می‌شوند.

وی مطرح کرد: این برنامه‌ها در هفته ملی کودک، با همراهی ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارباغ و هلال احمر کرج برگزار شد و شاهد حضور برخی مسئولان از جمله امام جمعه چهارباغ، مدیر آموزش و پرورش این منطقه و مدیر ارشاد شهرستان در این برنامه‌ها بودیم که این حضور نشان از توجه آنها به کودکان دارد.

مربی کتابخانه سیار، حضور کارشناسان هلال احمر و توضیح در مورد کمک‌های اولیه و ایمنی را از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه برشمرد و بیان کرد: معرفی هفته ملی کودک و روزشمار این هفته، امانت کتاب، روخوانی و معرفی کتاب، شعرخوانی، اجرای سرود، بازی، مسابقه و سرگرمی از جمله فعالیت‌های اجرا شده به شمار می‌روند.