تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3810020
شناسه : 3810020
تاریخ :
قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی تغییر می‌کند اقتصاد ایران: اصفهان -نماینده مردم خمینی شهر در مدرسه شورای اسلامی از اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و تغییر آن در مجلس خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه سفر وزیر دادگستری به اصفهان اظهار کرد: جلسه با حضور وزیر دادگستری در خصوص تفاهمنامه بین قوه قضائیه و قوه مقننه تشکیل شد این جلسه به عنوان اولین استان در اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به موضوعاتی همچون انتقال زندان‌ها زاغل شهرها به بیرون از فضای شهری، پیرامون مباحث تعزیرات و مشکلاتی که از حیث قانونی دارند، همینطور بحث ارکان اداری سیستم قضائی و آنچه در قوه قضائیه مشکل است و به قوه مقننه مربوط است مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست همچنین به مسائل و چالش‌های اصلی استان اصفهان از جمله بحران کم آبی و خشکی زاینده رود و فرونشست زمین پرداخته شد، تصریح کرد: پیرامون برخی از قوانین معیوب از جمله حفظ کاربری اراضی کشاورزی که در برخی از مناطق استان مشکل ساز شده و اساساً هم برای کشاورزان هم سیستم اجرایی و قضائی قابل قبول و قابل پذیرش نیست که مقرر شد در مجلس به زودی این قانون اصلاح شود و از فشاری که به مردم و کشاورزان می‌آید بکاهیم.