تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3809963
شناسه : 3809963
تاریخ :
فاش شدن راز باند گوشی‌قاپ‌ها اقتصاد ایران: چند روز قبل دختر جوانی خود را به پلیس رساند و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط دو مرد موتورسوار خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان موتورسوار آغاز شد. دوربین‌های مداربسته نشان داد که سارقان با استفاده از ماسک و کلاه صورت خود را پنهان کرده و پلاک موتورسیکلت خود را نیز مخدوش کرده بودند، و به این ترتیب هیچ رد و نشانی از خود باقی نگذاشتند. با ادامه بررسی‌ها، مشخص شد که چهار پسر جوان در غرب و شمال غرب تهران این سرقت‌ها را انجام می‌دهند.

در جریان تحقیقات، دختری جوان با پلیس تماس گرفت و اطلاعاتی از مغازه موبایل‌فروشی در غرب تهران ارائه داد که پاتوق سارقان بود. پلیس با حضور در محل، فروشنده مغازه‌ای به نام اردشیر را دستگیر کرد. اردشیر در بازجویی‌ها ادعا کرد که همسرش یکی از اعضای باند سرقت بوده و او را مجبور به فروش گوشی‌های سرقتی کرده است.

همسر اردشیر نیز در تحقیقات اعلام کرد که شوهرش و دوستانش در گوشی‌قاپی دست داشته و او تصمیم گرفته بود که این راز را فاش کند. در نهایت، اردشیر و همدستانش به جرم خود اعتراف کرده و بازداشت شدند. اکنون تحقیقات برای شناسایی مالباختگان احتمالی این باند ادامه دارد.